Cagnes sur mer

16 mei 2008 - Antibes, Frankrijk

We zijn in Cagnes aangekomen. Het was vanmorgen donker in de lucht. Zijn om half tien afgereisd en gelukkig maar want we hadden de caravan er na veel gedoe eindelijk staan toen het begon te regenen en wij een poosje hebben gewacht om de luifel er voor te zetten. Maar nu is het dan klaar. En waarom veel gedoe? De mover deed het niet. We denken dat de batterij op is. (Waarschijnlijk aan laten staan denkt Luurd). Hebben we zo'n ding en moesten we toch duwen en trekken en de auto er weer voor om de caravan op de banaan te trekken. Gelukkig waren er wel Nederlanders die kwamen helpen. Het is hier gewoon een Nederlands kamp. Ook jullie hebben regen zie ik wel op internet. Maar als ik zo de mensen hoor dan hebben wij erg geboft met het weer. Overal is het slecht geweest. Onze bruine koppen verraden dat we flink zon hebben gehad. Deze keer geen foto's. Tot een volgende keer.

1. keino hoogeveen:
    16 mei 2008
    We zijn weer bij. Ook wij hebben vandaag eindelijk een mooie zachte regen gehad, goed voor de tuin.
    gisteren hebben we de laatste competitie gespeeld en nu nog 30 mei de slotdrive met eten.
    Zondag vliegen we tot eind mei naar Portugal. Misschien worden we dan haast zo bruin als jullie.
    Als Luurd de caravan al weer drukken kan worden de ribben zeker ook beter. Het ga jullie goed.

Groeten van Keino en Hannelore