Chapelle du rosaire; Tourettes en Bar sur Loup

4 juni 2008 - Cagnes-sur-Mer, Frankrijk

P6030003De Chapelle du Rosaire is door Henri Matisse geschonken uit dankbaarheid aan de bevolking van Vence. Verder zijn er foto's van het prachtige dorp Tourettes sur Loup
P6030024en Bar sur Loup.P6030097

De foto's staan erg door elkaar helaas. De internetverbinding was weer verbroken en dan gebeuren deze dingen.

1. Hermi en Wim Bos:
    Hallo Martha,
    Ben er niet zeker van of ons mailtje van zoeven goed is verzonden.
    Wens je voor de zekerheid nog maar een keer een fijne verjaardag toe, samen met Luurd.
    Groeten,
    Hermi en Wim
  2. Theo en Riet:
    Lieve Martha en Luurd,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Martha. Maak er een leuke dag van. Wij zijn net terug van tien dagen Friesland. Ik lees dat jullie in Vence in de Chapelle de rosaire zijn geweest. Ik ben er een paar keer geweest en was erg onder de indruk. Hebben deze week in Groningen twee prachtige boeken van Matisse en Chagall aangeschaft. Kijk volgende.
  3. Theo en Riet:
    6 juni 2008
    Ik weet niet of jullie in Vence de Foundation Maeght bezocht hebben. Zo niet, een aanrader! Schitterende beeldentuin, waar wij nooit genoeg van krijgen. Als je de kans nog hebt, doe het dan voor mij!! Kunnen we met elkaar nagenieten. Nogmaals een hele fijne dag. Liefs Theo en Riet.
  4. Greet:
    6 juni 2008
    Hallo Martha, gefeliciteerd met je verjaardag Luurd ook natuurlijk.Samen een hele fijne dag gewenst.Volgens de berichten en foto's van jullie hebben jullie een fijne vacantie, geniet er van. groetjes Greet.