foto's enz. op Bali 2009

24 januari 2009 - Sanur, Indonesië

Op http://picasaweb.google.nl/lenmbos/Bali2009 zijn weer foto's bijgekomen. Het heeft vandaag geonweerd en een beetje geregend dus tijd voor zulke dingen. Thea, arme ziel, ik hoorde van Hannelore dat de griep rondging en nu dus van jou. Nu weten jullie waarom wij weggaan.  Kijk verder op Bali 2009.

1. Theo en Riet:
    24 januari 2009
    Lieve Martha en Luurd,
    Ik heb zojuist wel een half uur zitten tikken Om jullie een brief te schrijven.Ik was bijna klaar toen er een geluidje kwam. De skype melde zich dus aktie, maar m'n hele epistel is verdwenen, en zal ik opnieuw moeten beginnen.Ik was met Theo geeindigd,maar zal nu met ziekteverslag beginnen.Donderdag operatie, Vrijdag naar huis,Zaterdag hoge koorts. Naar huisartsenpost gegaan,pen.kuur,en steeds hoge koorts. Ondertussen een enorme grote blauwe bult die steeds groter werd.Maandag dokter geweest,heeft met de chirurg in het ziekenhuis gebeld,en kreeg te horen dat zo'n enorme hematoom de koorts kan veroorzaken. Bloed is op allerlei zaken onderzocht en bleek goed af te wijken. Dokter is gisteren weer geweest, maar het gaat nu beter. Temp. is gezakt,woensdag komen ze weer prikken en kunnen we zien of de waarden Beter zijn. Het is dus wel even tegengevallen. Wat heerlijk dat je het zo naar je zin hebt, die indruk hebben we tenminste. Hr. Sudana is zorgzaam,dat is geweldig. Vorig jaar hebben wij iemand ontmoet die met hem naar dat schooltje is geweest. Wij hebben toen ook gevraagd of we een keer meemochten.Er was toen geen tijd meer voor. Je zou het ook kunnen proberen, ik vind het echt iets voor jullie. Ik dacht dat het ergens in de bergen is. {meteen een leuk tochtje}Die man heeft ons toen zijn foto's laten zien,van alle dingen die er al waren gedaan.Ik sprak Joke zoeven. Wij begrijpen precies dat je van die vrouwtjes van die winkeltes knettergek wordt.Ik vroeg altijd om me met rust te laten en dat ik zelf ogen had om te zien. Bleven ze zeiken liepen we demonstratief weg. Na twee dagen kon je hun op dat weggetje van harte hallo zeggen. Hebben jullie al bij de belg gegeten? Alice heet dat resaurant. Wanneer je bij eettent Bonsai de tuin {vanaf strandkant}doorloopt,kom je op de hoofdweg uit en aan de overkant zit Alice. De Belg is ook bereid je gratis te halen en terug te brengen.Zijn stiefdochter heeft dat zwart-wit winkeltje. Je kunt ook aan de portier een kaartje van het adres vragen. Het is nog voorbij het Hyatthotel.Het adres is Tamblingam 105 volgens Joke. Zij heeft er laatst ook weer wat gekocht. Het is niet duur, heel erg leuk, en ze maken alles wat je ziet in jouw maten.Ze brengen het ook nog bij je hotel,dat bood het meisje mij vorig jaar aan.Bij Bonsai aten wij,Joke ook,Garnalen met mango en vroegen extra saus.Heerlijk! Bij Benno steak Diana, frietes graag apart op een bordje en mayonaise a.u.b. Ha ha. Wat zijn die drankjes vooraf lekker he.We genieten van jullie verslagen. Hoop dat Theo het allemaal kan afdrukken.Wat zijn jullie goed bezig zeg. Wat fijn om te lezen dat het goed met jullie gaat en je zo geniet van alles. Je begrijpt dat deze mail weer heel anders is geworden dan de eerste mail waar ik wel een half uur mee bezig was, maar om je stem even te horen Martha maakt alles weer goed. Nu gaat de bel en Hetty meldt zich aan.Heel veel liefs. Theo en Riet
  2. Ini Verweij:
    27 januari 2009
    HALLO GELIEFDEN IK KAN NIET BIJ DE FOTO,S DOE IK IETS VERKEERD? NOG STEEDS JALOERS EN WAAROM HEB IK ALLEMAAL HOOFDLETTERS????? wORDEN JULLIE DE WARMTE AL ZAT OF WEN JE ERAAN.IK BEN BENIEUWD NAAR DE KLEDING ZIJN DAT OOK ALLEMAAL VAN DIE HAWAIË, OF HOE SPEL JE DAT, HEMDEN ? iK ZIT NOG STEEDS IN DE HOOFDLETTERS DUS HOUD IK ER MAAR MEE OP. MORGEN ZOEK IK WEL VERDER NAAR DE FOTO'S.lIEFS EN VEEL PLEZIER iNI.
  3. thea:
    27 januari 2009
    hallo bofferds,
    lees zojuist dat Ine niet bij foto's kan komen, ik dus ook niet!!!Jullie genieten volop zo te lezen, ik zou er maar blijven als ik jullie was, tenminste de wintertijd.
    In A. alles goed, griep inmiddels teboven, dus ik heb het gewone leventje maar weer opgepakt.
    Ik wens jullie nog fijne dagen toe,
    liefs, Thea