Gorges de Loup

19 mei 2008 - Cagnes-sur-Mer, Frankrijk

Achter Nice en Cannes ligt een prachtig natuurgebied: de gorges de Loup P5190006met canyons, bosrijke heuvels en haarspeldbochten in de weg. Gourdon P5190029is een van de bergdorpjes die als een arendsnest tegen de bergwand kleeft (villages perches). Een wandeling door de smalle straatjes met winkeltjes met glaswerk en parfums P5190042en een piepklein kerkje P5190034is een belevenis. De diepe kloven van de gorges du loup zijn misschien op de foto's te zien. Bij Bramafan zijn we via de D6 langs de oostzijde van het kloofdal gegaan met watervallenP5190053. En daarna geen foto's meer want het toestel ging kapot. Morgen eens in Cagnes kijken of een fotograaf er iets aan kan doen.

1. thea:
    20 mei 2008
    mooie foto's, maar ik ben niet anders gewend van jullie. In A. alles prima, ben afgelopen week-end naar Groningen geweest, o.a. naar schouwburg, prachtig gebouw, maar we (L. en ik) zaten op het allerhoogste balkon, eerste rij, doodeng!!we hebben wel gelachen, zaten met witte knokkels om reling geklemd en bleven zitten met applaus.Maar geluid was perfect en het stuk ook, dus wel genoten. Volgende dag rit gemaakt door ommeland, prachtige kerkjes gezien enz., nooit geweten dat Groningerland zo aantrekkelijk was, optimaal weer, alles in bloei.
    Zoals jullie begrijpen proberen wij arme stervelingen ons ook te amuseren.
    Gisteren Wilma en Gerrit uitgezwaaid, die gaan ruim een maand met de camper richting Noorwegen, ook niet verkeerd.
    Lieve mensen, ik houd jullie belevenissen goed bij, dus graag tot mails,
    Thea
  2. Imca:
    22 mei 2008
    Wat is het stil, geen bericht goed bericht hoop ik dan maar........