Het was weer een hete dag

22 juni 2008 - Baveno, Italië

Het begon bewolkt, we dachten dat er onweer zou komen maar de lucht klaarde helemaal op en het werd weer drukkend heet. De foto's zijn genomen in LesaP6220016P6220015 en een foto van een van de eilandjes.P6220019

Wilden we morgen met de boot naar Locarno en met de trein terug naar Baveno, een spectaculaire treinreis gaat het niet door want de treinmachinisten staken. Hebben wij weer. Daarna wordt het minder weer en is een boottrip niet zo leuk.

1. dtimmerman:
    23 juni 2008
    martha wat heb je toch een leuke site!
    zeker wanneer je elkaar een beetje hebt leren kennen! was erg leuk. bovendien altijd goed voor het bridgen nietwsaar??
    els heeft je al gemaild dat we op de grens met nederland een gigantische hagelbui kregen. zo groot als golfballen. ik was bij de verxekeroimng al de 30e schademelding: 2800 euro.
    welnu we zijn allemaal gezond. alles uitgepakt en morgen naar de dealer Krul in Hengelo.

een goede terugrteis toegewenst en rij voorzichtig. bon courage!!

dick
  2. Ini Verweij:
    23 juni 2008
    Ik heb iets gedaan om jullie mails te ontvangen maar vraag mij af of het goed gegaan is, enfin ik zie het wel. Ik volg jullie nu op de voet gun het jullie van harte maar ben wel een tikkeltje jaloers, mag wel hé. doei.Ini.
  3. keino hoogeveen:
    24 juni 2008
    Hallo Martha en Luurd,

Zijn jullie bezig met de terugreis? Hier is het weer ook goed en jullie zijn intussen ook al heel wat weken weg. Was leuk om iedere keer jullie website te bekijken. We gaan zondag met de bus voor 5 dagen naar Berlijn. Goede terugreis en tot ziens,
    Keino en Hannelore