Port Grimaud, 15 april 2008

15 april 2008 - Port Grimaud, Frankrijk

20080415_720080415_6

En nu zitten we in de zon. Heerlijk aan hetstrand.Strakblauwe lucht. De foto’s laten het zien. (Met in de verte St.Tropez).Er is hier wifi maar heel beperkt en kost 8€ per uur. Af en toe zal ikeen verslag schrijven maar niet elkedag. Wij staan op camping des Mures in Port Grimaud Kijk maar op de plattegrondvan de camping (plan). We staan op nr. 76. Imca neem surfplank mee en evt.boot. Kan je zo bij onze caravan leggen en inlaten voor ons op het strand.Ideaal voor de jongens. (Koos we hebben ab voor de poort vergeten in de bus tedoen. Sorry.) Tot volgende keer. (We zijn al verbrand).

1. Imca:
    15 april 2008
    Als we dit zo lezen gaat het al kriebelen. We nemen geen surfplank of boot mee. We willen lekker doorkarren.Jullie hebben een heerlijk plekje zo te zien.
    Tot het volgende verslag......groetjes.
  2. Imca:
    17 april 2008
    Als ik naar de lange termijn verwachting kijk wordt het lekker bakken volgende week.
    Dat wordt smeren.
    Groetjes, spullen zijn bijna gepakt.