een prachtige dag

1 mei 2008 - Grimaud, Frankrijk

Een pracht dag. Eerst naar de markt in Grimaud want een markt hoort er bij in Frankrijk. Daarna naar St. Tropez gegaan. En daar is het bootjes kijken. En waarachtig daar liepen we onze familie tegen het lijf. Heel toevallig. Hoe bestaat het. Later fietsten ze in een straatje en hoorden wij zomaar in St. Tropez ha die pa, ha die ma. Toch grappig.Zie de foto's.  Mensen vermaak jullie je maar met 12 graden. (Maar het wordt ook bij jullie beter hoorde ik).Tot de volgende zomerse dagen in St. Tropez lopen we tegen bekenden aan.lekkere worsten op de m arkt

1. roel en joke:
    2 mei 2008
    Zo te zien kan Luurd zijn petje weer op en heeft hij de grote hoeden niet meer nodig zoals de persoon op een eerdere foto. Leuk om de foto's te zien. 20 mei vertrekken dan ook richting Zuid Frankrijk (Portugal is wel erg ver!)Inderdaad, wij krijgen nu ook eindelijk wat zomerse dagen. groeten.
  2. Marijke:
    2 mei 2008
    Hoi Martha,
    Zo te zien en te lezen zit je DAAR beter dan in de Wingerd vrijdags om half twaalf! Mooi weer, super omgeving en lekkere olijven. . .kortom geniet ervan!!
    Hartelijke groetjes ui Wierden,