Rondrit Esterelgebergte

12 mei 2008 - Grimaud, Frankrijk

P5120072P5120066Vandaag moesten we in Le Muy een nieuwe pomp halen en wonderwel hadden ze er eentje voor ons. We hebben weer water in de caravan.
We hebben er gelijk maar een mooie rondrit aan vastgeknoopt: eerst de achterkant van het Esterelgebergte en via Mandelieu terug over de kustweg: de Corniche d'Esterel. De foto's moet ik nog verkleinen en wanneer ik dan weer internet heb zal ik ze uploaden. In fotoboek, Frankrijk, Cote d'Azur en misschien op deze site onder foto's. Maar soms mislukt dat door de verbinding. We zien wel. Ik hoop dat jullie er allemaal net zo van genieten als wij vandaag gedaan hebben.
vreemde bouwsels-1en dan kom je deze vreemde bouwsels tegen. Geen idee wat het is. Misschien weet iemend dat.
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Wim Kunnen:
    28 februari 2010
    Heb in de jaren 1969 t/m 1974 zo,n 6 maal op het Villapark in Boulouris vertoeft meestal eind Augustus begin September,waren met kinderen en heel veel op het strandje geweest.
    Maar ook veel gezien rondom Boulouris,gingen ook diverse keren het Esterelgebergte lopend in en was een pracht om daat te wandelen.
    Hebben ook de grot ontdekt wat niet zo makkelijk te bereiken was maar we kwamen er.
    Verder ook heel veel gezien vanaf Frejus wandelend via de droge rivierbedding vlak bij de arena en zo lopend naar de Barrage die in 1957 doorgebroken was en waar half Frejus onder was gelopen.
    En zo zijn we eigenlijk overal geweest waar men naar toe gaat als je in Zuid Frankrijk op vakantie bent, Moustiers Saint Marie b.v. en kan nog heel veel noemen maar dan wordt het teveel.
    Vind achteraf Zuid Frankrijk een schitterend land om op vakantie te gaan.
    Hadden we toen de mogelijkheid gehad om dat alles op video te zetten dan hadden we een prachtig terugbeeld van toen maar zit nog wel in m,n hoofd.