Schaffhausen e.o.

6 juli 2008 - Konstanz, Duitsland

We hebben vandaag in de regen de Rheinfall M4100046bezocht: De grootste waterval van Europa? P7060175-1Wanneer je eenmaal de Niagara watervallen in Amerika hebt gezien is dit natuurlijk een heeeel klein valletje. Toch leuk om gezien te hebben. Jammer dat het regende want Rhein am Stein P7060219-1is een bijzonder leuk plaatsje P7060224-1maar in de regen niet. We gaan dus nog een keer als de zon schijnt.Ook Schaffhausen is een bijzondere plaats.P7060205-1 We waren stom verbaasd in Berlingen op een openbaar toilet dezelfde decoratie tegen te komen als wij in de hal van ons appartement hebben. Ik voelde me helemaal thuis op dit toilet.P7060232-1

1. Ini Verweij:
    6 juli 2008
    Nooit gedacht nog eens een vakantie foto te krijgen met een toilet .Het gaat wel heel erg lekker hé,geniet er maar van het worden mooie herinneringen.Leuk om jullie zo te volgen. Wanneer zijn jullie weer in het land? Zo ik ga de tuin sproeien het is hier nogal droog. Over de zomer mogen wij tot nu toe niet klagen ,lekkere temperaturen en af en toe een bui, wel iets te weinig in Twente. Tot wederhoren ,liefs Ini.