woensdag 4 februari

4 februari 2009 - Sanur, Indonesië

Een bijzondere dag vandaag. Kijk maar.

1. barend en herma nagtzaan:
    4 februari 2009
    Hallo Luurd,

Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. En een fijne dag ook voor Martha. De helft is er voor jullie er weer op. Bevalt het op Bali? Geniet maar van het mooie weer want hier is het druilerig. Echt weer voor een cognacje. Barend drinkt het vok weer. Is wel voordelig een griepje af en toe, blijven de flessen tenminste vol. Heb zelf na de gewone griep ook nog buikgriep gehad. Heeft alles bij elkaar 3 weken geduurd. Echt balen. Maar we kunnen er nu weer tegen aan. Verder is hier weinig schokkends gebeurd. Wensen jullie nog hele fijne weken en kom gezond weer terug.

Liefs B en H.
  2. dick en els:
    6 februari 2009
    Hallo Martha en Luurd. Wat heb je een makkelijke verjaardag gehad dit jaar! Dat was genieten. Wij gaan vandaag naar Zwolle. Onze kleindochter is thuis gekomen en vandaag gaan we haar voor de eerste keer vasthouden. Ze is nu 6 pond en krijgt het eten voor een deel nog via de sonde. Hopenlijk wordt ze snel sterker en kan ze zelf drinken. Hier schijnt de zon.Het zal iets gevroren hebben vannacht. Maar het is zoveel gezelliger dan regen. Daar weten jullie nu alles van. Geniet nog! Groet Dick en Els