Achterstallig onderhoud

18 juni 2008 - Baveno, Italië

Ja mensen eindelijk hebben we weer internet. We waren een poosje van de buitenwereld afgesloten. Natuurlijk hebben we wel iets gedaan. We hebben 9 juni Ned.-It. bij de Timmermans gekeken want op de camping was een heeeel klein beeldscherm. 10 juni zijn zowel de Timmermans als wij vertrokken naar een andere bestemming. We hadden een beetje onze buik vol van die camping. Wij zijn naar Pegli gegaan om Genua te bekijken. Met een bus door GenuaEnkele foto's kon ik uploaden maar ook heel veel niet. 12 juni zijn we vertrokken naar Deiva Marina om de Cinque Terre te zien. Daar zijn 5 dorpjes tegen de rotswanden als het ware geplakt. Je mag er niet met de auto in, alleen met de trein en dan kan je te voet de 5 dorpjes verkennen. Ze zijn door wandelpaden met elkaar verbonden. P6140074Het is erg leuk als je goed kan lopen. Het is klauteren en klimmen en dat is voor ons (en Luurd in het bijzonder) niet weggelegd. P6140066Wij hebben 4 dorpjes met de trein bezocht (ook dat is klimmen zodat Luurd wel eens achterblijft).P6140060 Verslagen maak ik als ik thuis ben want ik heb beperkte toegang tot het internet. Kosten 1 euro per uur. Enkele foto's
heb ik geupload. Ook zijn we in Rapallo, Levante P6150039en San MargheriteP6150014 geweest. We wilden naar Portofine maar werden door de politie tegengehouden omdat het vol was.
Bij het tolpoortje van Deiva Marina heeft Luurd helaas een stuurfoutje gemaakt waardoor de caravan beschadigd is. Sinds gisteren zitten we aan het Lago Maggiore.Zo ligt de camping Eindelijk een camping naar onze zin. De kranen glimmen nog erger dan bij mij thuis en die worden toch ook vaak gepoetst (he Bettie?) . Hier volgen we ook het voetbal. Er zijn 2 hele grote beeldschermen zodat er 2 wedstrijden gevolgd kunnen worden. De Hollanders zijn wel in de meerderheid.Veel Nederlanders kijken op een groot scherm Een andere keer ga ik verder. Tot dan.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl