Albenga en en rit in de bergen achter Alassio

9 juni 2008 - Albenga, Italië

Albenga M4100051is een oude stad met veel historische romeinse overblijfselen. Een rit door de bergen achter Alassio gaf een prachtig beeld op Alassio en daarna via Andora Marina weer naar Ceriale.P6080024
We zijn van plan morgen verder te trekken. Eerst nog even Nederland-Italie meemaken.

1. Imca:
    10 juni 2008
    En hoe was het voetbal kijken in Italie.
    In Amersfoort was het flink oranje en tot laat in de nacht feestende mensen en toeterende auto's.
    Groetjes Imca
  2. keino hoogeveen:
    11 juni 2008
    Hallo Martha en Luurd,

Alles goed bij jullie? Hebben jullie ook zo van het voetbalspel genoten? Morgen is bij ons het mooie weer op en dan wordt het waarschijnlijk bij jullie echt zomer. Hier bij ons is alles gezond.

Groeten van Keino en Hannelore
  3. Ini Verweij:
    15 juni 2008
    Hallo Martha en Luurd, een felicitatie had ik al gestuurd via de website ik hoop dat jullie die gelezen hebben. Jullie reisprogramma heb ik nog niet gevolgd maar ik begrijp dat het nu Italië is. Ik hoop dat het daar beter is dan hier wij zitten weer in de bekende Juli-dip. Maar de oranjezon schijnt en voor jullie is het oppassen in Italië je bent even de vijand.Nog veel plezier en tot wederhoren-lezen,Ini.