weer heelhuids thuis

14 juli 2008 - Almelo, Nederland

We zijn blij dat we doorgepakt hebben en zijn vertrokken. Zaterdag de hele dag stromende regen, de nacht stromende regen en zondagochtend ook stromende regen. Wij hadden alles droog in de kofferbak. Maar Luurd moest wel de caravan aankoppelen in de stromende regen. Hij was helemaal doorweekt. We vertrokken om 8u15 (de poort ging om 8u open, eerder konden we niet met de auto bij de caravan komen) en onderweg heeft Luurd zich verkleed en droge kleren aangetrokken.
Hoe verder we naar het noorden kwamen hoe droger het werd en eindelijk zagen we weer zon. De reis verliep voorspoedig want 's zondags reizen is erg prettig omdat er geen vrachtverkeer is.We waren wel bang dat het druk zou worden want het is een van de drukste weekenden op de europese wegen. Gelukkig niet naar het noorden. Er was wel erg veel verkeer richting zuiden. Om 19u45 waren we thuis en hadden er 750 km. opzitten. De kaart geeft niet de juiste standen. Totaal hebben we 3.310 km. afgelegd en met de rondritten in de verschillende streken er bij totaal 5.666 km. Het gewone leventje gaat weer beginnen maar eerst wacht ons nog genoeg werk aan caravan legen en schoonmaken, wassen en administratie. Iedereen bedankt voor de belangstelling. We vonden het erg leuk verschillende reacties te krijgen, ook van de mensen die we onderweg ontmoet hebben. Tot ziens allemaal.
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade