Weer vakantieplannen

15 oktober 2008 - Almelo, Nederland

Ja mensen, we hebben weer vakantieplannen of liever gezegd overwinteringsplannen.We gaan half januari naar Bali en komen 26 februari weer terug. Eens kijken hoe ons dat bevalt.

1. Imca:
    16 oktober 2008
    Jullie hebben mooi gelijk, geniet er maar van.......
  2. Ini Verweij:
    20 oktober 2008
    Het schijnt daar prachtig te zijn. Let op je darmen en geniet met volle teugen. Van harte gegund, Ini.
  3. Harry en Janny:
    12 januari 2009
    Beste Luurd en Martha,
    leuk dat weblog van jullie reizen en dan vooral Bali in het bijzonder. Wij zijn daar al 4 keer eerder geweest en in Juli gaan wij er weer naar toe. Kunnen nu al bijna niet wachten om te vertrekken.
    Advies: maak je nergens druk om want vaak is dat op Bali ook helemaal nooit nodig, relax en vooral geniet.Blijf niet hangen op één plek maar verken met behulp van een locale "taxi" chauffeur het eiland (spotgoedkoop)wel een beetje onderhandelen !
    Eten en drinken is gewoon erg goed en bijzonder lekker en vertrouwd. Veel plezier en geniet ervan.