We zijn er

16 januari 2009 - Sanur, Indonesië

Op de blog van Bali (adres zie bij de linken) heb ik een verslag gemaakt. Kijk daar dus.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. roel en joke:
    16 januari 2009
    bericht ontvangen, alvast een aardige impressie. Bij de 5e foto (kop van luurd) was de reactie van joke direct: je moeder!je lijkt dus toch op iemand, luurd! dat zal wennen zijn als je weer in je eigen stulpje bent: moet je alles weer zelf doen! heb je misschien toch nog lieslaarzen nodig?
    groeten,
    joke en roel
  2. thea:
    16 januari 2009
    fijn dat jullie in gezondheid zijn gearriveerd, 'twas wel een hele zit!!, maar zoals Martha eerder zei: dan heb je ook wat.Ik geniet van de foto's, dus kom maar op..
    Ik heb 'smiddags en 'savonds vergeefs geprobeerd te bellen, maar jullie waren al gevlogen, niet letterlijk trouwens, maar naar Riet en Theo, begreep ik achtertaf.
    Nog veel plezier gewenst,
    Thea
  3. dick en els:
    16 januari 2009
    Hoi Martha en Luurd. Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Wij hebben vrijdagavond en luiden het weekend in met een borrel. Genoten van de eerste berichten. Zullen jullie volgen. kus
  4. Theo en Riet:
    18 januari 2009
    lieve martha en luurd
    wat een spannend begin daar. Geen mr.sudana, Luurd gevallen, de kamers onder water, logeren in de tower,regen zodat je dichtbij moest eten, maar....je hebt de paraplus veroverd!Hoop gauw weer nieuws te lezen. Theo weer thuis, maar wel met blaasontsteking.Heel vervelend,die koorts.Heeft kuur met antibioticum.Ik heb al wel 10 keer geprobeerd jullie te volgen, maar de site gaat nog maar tot 15 jan. Spannend. Hoop dat het toch een prettig verblijf zal worden, ondanks tegenspoed.Hoop dat Luurd niet vervelend is gevallen.Heel veel liefs, Theo en Riet.